martes, 4 de mayo de 2010

HONDA NOVETATS 2010

HONDA VT 1300 X:
La Honda VT1300CX és autèntica en el seu gènere, un concepte radical que es presenta en un pack accessible per a gairebé qualsevol conductor.
La VT1300CX ofereix una imatge atrevida i és molt divertida de conduir, amb un toc i un so que situen el conductor automàticament en el món chopper. El procés de disseny d'una nova motocicleta implica molts factors. Cal establir i comprovar càlculs precisos, mesures i especificacions en diverses combinacions abans d'obtenir un resultat òptim. En Honda, a aquests factors s'afegeix un element addicional - l'amor per la màquina. La nova VT1300CX és un exemple del que passa quan es permet als nostres dissenyadors i enginyers portar la seva passió fins al límit. Increïblement creativa i amb un look radical i espectacular, aquesta motocicleta és un autèntic fita.
La VT1300CX és l'obra de persones que senten la passió de crear noves motocicletes; autèntics entusiastes que saben el que significa estar totalment compromès amb la seva creació. Una motocicleta que captura l'esperit de la categoria chopper: quan està ben construïda senzillament es condueix bé, té bon disseny i sona bé, sense ser el resultat d'una fórmula rigorosa. Aquesta és una màquina dissenyada i construïda per persones que sempre van voler gaudir d'una Chopper. El seu clàssic perfil ysu imatge desafiant es reconeixen a l'instant. Tanmateix, aquesta chopper ofereix una diferència especial. Està orientada directament al plaer de conduir, i pots muntar simplement i gaudir sense els costos, les renúncies i els mals de cap associats a les prestacions d'una Chopper.En altres paraules, es tracta d'una chopper 100% Honda.


HONDA VFR 1200 F:
Equipament de sèrie:
Quadre d'instruments:
El quadre d'instruments de la VFR1200F combina funcionalitat amb un disseny sofisticat.Protegit i al mateix temps emmarcat per l'aerodinàmica pantalla parabrises, el seu elegant disseny complementa a la perfecció la sensació de lleugeresa i amplitud de la seva part frontal.
També afavoreix la sensació del conductor de tenir un control total. Un gran conta-revolucions analògic d'aspecte esportiu i un velocímetre digital estan envoltats per lectures en LCD per al nivell de gasolina, temperatura del refrigerant i consum de combustible. El quadre també inclou un rellotge horari, temperatura ambient i indicadors per al Hiss i l'ABS.
Ancoratge per maletes:
Per reforçar el potencial per turisme de la nova moto esportiva, la part posterior està equipada amb ancoratges integrats per maletes. Aquests punts d'ancoratge estan discretament modelats a la zona de sota del seient del darrere i en els suports dels reposapeus del passatger.Permeten una fàcil instal lació i extracció de les maletes opcionals, específicament dissenyades, sense interferir amb el net disseny de la motocicleta.
Ergonomia i comandaments:
La VFR1200F és la primera motocicleta a incorporar els últims avenços ergonòmics, aplicats al manillar i la disposició dels comandaments. Els dissenyadors van estudiar el temps que es requereix per assolir els comandaments còmodament i la facilitat d'ús, considerant especialment la posició de la mà circulant per corbes.
Com a resultat, la VFR1200F té noves pinyes de comandaments al manillar i una disposició diferent per als interruptors de la botzina i els intermitents, els quals han intercanviat la seva posició. La forma de l'interruptor d'intermitents s'ha dissenyat tenint en compte el moviment natural del dit polze per a una utilització molt fàcil.

HONDA PCX 125:

La nova PCX va ser creada per motoristes que volen els avantatges d'un compacte i econòmic scooter de 125cc i la imatge moderna i bonica que amb més freqüència va associada a les màquines de més cilindrada.
En tots els aspectes, des del seu frontal baix, les seves reduïdes emissions i fins a la seva facilitat de maneig i la seva moderna imatge, la PCX està dissenyada per ser una moto pràctica, ràpida i divertida.
Xassis:
Les personals formes de la PCX envolten un xassis d'acer multi-tubular de columna inferior.Complementada per un seient a baixa altura i una àmplia plataforma per als peus, la distància entre eixos, de 1.305 mm, crea una sensació d'estabilitat i facilitat de maneig. El reduït radi de gir facilita les maniobres en espais estrets.
Uns pneumàtics d'alta qualitat i 14" de diàmetre contribueixen a una marxa confortable. Les lleugeres rodes d'alumini amb 5 pals són detingudes per un Sistema de Frens Combinats de suau funcionament. Aquest sistema equilibra de forma efectiva les forces aplicades al disc davanter de 220 mm i al robust tambor darrere, proporcionant una frenada suau i progressiva que reforça l'estabilitat i la confiança.
Els sistemes de suspensió del scooter estan estudiats per oferir un control fàcil i àgil i una gran suavitat i confort. Una eficaç forquilla telescòpica davantera de 31 mm de ø i una dòcil suspensió del darrere per unitat basculant amb dos amortidors es combinen per assegurar una marxa estable i ben esmorteïda.